بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

دشمن پشت دروازه...

آخرین مناظره سیاسی نامزدهای انتخابات برای ایران یک فرصت بود یا یک تهدید؟!.. باید منتظر آینده باشیم... قدر مسلم اینکه حالا طمع آمریکاییها و اتحادیه ی اروپا برای شکستن ما، به استضعاف کشاندن و تحریم ما بیشتر و بیشتر شده است.. از بین 8 نامزد فقط 2 نامزد طرفدار مقاومت بر سر منافع ملی و پایداری در شرایط سخت تحریم هستند.یعنی سعید جلیلی و حداد عادل... 6 نفر بقیه از استاد تعلیق: روحانی که علنا از مذاکره با کدخدا یعنی آمریکا! حرف میزند تا بقیه حتی قالیباف و ولایتی اصولگرا! کم یا زیاد، به دنبال حل مساله تحریم با دادن امتیاز به طرف اروپایی هستند... حالا سازش 6 گزینه و مقاومت 2 گزینه دارد.. اگر شما جای دشمن باشید چکار میکنید؟ اما چند سوال:

آیا تحریم های ایران فقط به خاطر انرژی هسته ای ست؟ پس تحریم های قبل از آن و زمان جنگ را چطور تو جیه میکنید؟

 آیا ملت ما "شرفش" را به "شکمش" میفروشد؟

آیا مردم از مقاومت خسته شده اند و جمهوری اسلامی را تنها خواهند گذاشت؟

دشمن فهمیده طاقت بعضی مسئولین از ما مردم خیلی خیلی کمتر است.. پس حداقل نتیجه مناظره تشدید تحریم ها برای در هم شکستن ما خواهد بود.. این یک حقیقت است که اگر دشمن به کل از ما "نا امید" بشود بهتر زندگی خواهیم کرد... تا وقتی "طمع و امید" نفوذ یا پیروزی بر ما را دارد دست از فشار و تحریم بر نمیدارد.. دشمن به مردم کوچه و بازار " امید" ندارد، بلکه به مسئولینی که در آنها زمینه سازش هست امیدوار است.

رهبر انقلاب فرمود: کسانی با رای ملت سر کار نیایند که در مقابل دشمنان بخواهند دست تسلیم بالا ببرند و آبروی ملت را ببرند.

حقیقت این است که دنیای استکبار تا وقتی ما پرچمدار اسلام ناب محمدی هستیم با ما کنار نخواهد آمد.. دیروز جنگ تحمیلی 8 ساله.. حکم قصاص.. دموکراسی لیبرالی.. فتنه 88... نقض حقوق بشر.. امروز انرژی هسته ای .. فردا ولایت فقیه... تا اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی هست ، تا هر روز عاشورا و هر زمین کربلاست، مبارزه هست.. سختی و تحریم هست.. و ما هم انشاله تا آخر می ایستیم..  دشمن با اسلام ما مخالفه.. اونقدر فشار میارند تا از اسلام فقط پوستینی به تن کنیم و مثل عربستان سعودی و قطر و امارات به "اسلام آمریکایی" تن بدیم..  

من حس کسی را دارم که دارند کلید دروازه شهرش را دو دستی تقدیم دشمن میکنند.. میترسم همه ی این سالها ، عزت و شرفی که با خون تن جوان هایمان به دست آوردیم بر باد برود...  اضطراب، خواب را از چشم هایم گرفته.. دشمن با تمام قوا پشت دروازه ایستاده و مومنین و نخبگان هنوز مردد در انتخاب اصلح هستند!.. تصمیم گیرنده نهایی مردم خواهند بود.. میزان رای ملت است..

پ ن: این خط این نشان! حرف پایانی حسن رو حانی در مناظره درباره  "ولایت فقیه" ادامه ی شعارهای فتنه 88 بود... اصلا حواستان هست؟؟

  • ۹۲/۰۳/۱۸
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">