بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

فی الحال!

فی الحال از امتحان عظیم زبان به در آمده و در حال جمع و جور کردن فکر و تنظیم یک برنامه مطالعاتی خفن هستیم!.. هر گونه پیشنهاد شنیده میشود.. 

سه روز روزه نذر گفتمان انقلاب کرده بودم.. بعد نتایج این سه روز به نتیجه امتحان زبانم چنج! شد.. قراره ایندفعه خدا رو بگذارم تو رودر بایسی!..

با تمام قوا از دکتر سوده ط و مقاله مفیدش در وبلاگ سایرن تشکر میکنم.. به خصوص که بعد از چند روز لبخند را آوردند به لبمان.. من نابود شده ی کتاب خاطرات عزت شاهی بودم که انتخابات شروع شد.. بعد امتحان . بعد.. الان حس بسیجی رو دارم که بعد عملیات که همه رفیقاش شهید و لت و پار شدن.. برگشته عقب.. نشسته تو حسینیه حاج همت دوکوهه.. سوت و کور.. وایساده ببینه فرمانده عملیاتی زنده مونده بیاد این چند ده نفر رو جمع کنه بگه باید چکار کنیم یا نع؟! آقا ما مرخصی بگیریم برگردیم شهرمون؟!..

  • ۹۲/۰۳/۲۸
  • دکتر یونس

نظرات (۱۰)

با مطلبی جدید با عنوان«رئیس جمهوری برای همه مردم»به روزم. ...شما فرمودید که « اکثریت مردم ایران به اعتدال ، عقلانیت ، خردورزی ، خرد جمعی ، مشورت ، راه کارشناسی و دوری از افراط و خودسری رأی دادند ».آیا کسانی که در اکثریت شما نمی گنجند به بایسته هایی غیر از اعتدال، عقلانیت ، خردورزی ، خرد جمعی ، مشورت ، راه کارشناسی و دوری از افراط و خودسری رأی دادند.آیا این سخن شما توهین به مردم نیست.
پاسخ:
بله البته توهین کردن رویه این آقایون هست! برخلاف ادعای آزاداندیشی و تحمل مخالفی که دارند به شدت مستبد هستن و کوچکترین انتقاد یا صدای مخالفی رو تحمل نمیکنند.. خود برتر بینی و خودشیفتگی جز لاینفک وجودشونه..به قول معروف: بی عرضه و مغرور!!
  • سید ابراهیم آل رضا
  • سلام.... فرهیخته گرامی ،وب سایت خاکسترهای وجود به روز است،منتظر نظرات فاخرتان هستم.یا حق
    سلامخوش بحال شما که لا اقل یک هنری دارید و می تونید به این خلق خدا یه جوری کمک کنید اما برای من که هیچ تخصص خاصی ندارم مواجه شدن با یک پزشک که هم مذهبی باشد و هم انقلابی خیلی خیلی حسادت بر انگیز است...البته در این مملکت که ولی فقیه حاکم بر آن است حتی اگر مامور نظافت شهر هم که باشی باید بسیار فخر بفروشی و خوشحال باشی آقای دکتر انقلابی برای ما دعا کنید
    وبلاگ قطعه 26 رو تو لیست پیوندهای وبتون دیدم انگار مدتیه که به وبلاگ قطعه 26 سری نمیزنیدپست های قبل از اعلام نتایج و بعد اون رو برید حتما بخونیداز نظر قدیانی مسبب پیروزی روحانی طرفداران آقای جلیلی هستن چون به قالیباف رای ندادند و خود آقای جلیلی که به نفع قالیباف انصراف ندادمن چند بار خیلی محترمانه به مطالبش پاسخ دادم و ایشون خیلی محترمانه تر همه اش رو سانسور کرد و حتی یکی از نظراتم رو هم منعکس نکردچند وقت پیش سر شهرک محلاتی دیدمش می خواستم حرفهایی رو که نخونده بود بهش بگم تا بشنوه ولی چون فرزند شهید هست روم نشد شما که خودت از خانواده شهدا هستی برو به این آقا بگو مگه خودت نبودی که تو کتاب آر کیو اونهمه قالیباف رو نقد کردی؟ ما که گفتیم و جواب نداد شاید جواب شما رو بده
    پاسخ:
    ایشون لطف دارن کامنت های ما رو هم منتشر نمیکنند.. براشون دعا کنید..این بهترین کاره.. نباید بین جبهه خودی اختلاف و شکاف باشه.. ما بچه حزب اللهی ها با دشمن خوب میجنگیم اما رقابت با هم دیگه رو بلد نیستیم!
    با سلام.استاد گرانقدر با غزل بسیار زیبایی به روزند در این وبسایت: mestaar.blogfa.com
    سلام ممنون دکتر خیلی ممنون
  • رها صادقی
  • سلام خانم/آقای دکتر. نمی دونستم دوباره اومدید. خوبه که باز اینجایید.
    با عرض سلام خدمت شما یه پیشنهاد داشتم :| اگه توی تمام ایستگاه های پرستاری یه کتاب داروهای ژنریک میذاشتیم خیلی خوب میشد اینطوری پرستاران عزیز وقتی میخوان دارویی بدن به مریض عوارض و تداخل داروها رو یک مروری بکنند هم از عوارض ها و هم از هزینه های اضافی جلوگیری میکند با آرزوی سلامتی شما محمد مهدی حسن بیگ-دانشجوی پرستاری
    پاسخ:
    بله فکر خیلی خوبیه.من خودم هم رو گوشیم و هم تو کیفم برا درمانگاه کتاب دارو دارم و حتما موارد احتیاط یا کنترا اندیکاسیون های دارو ها یا دوز دارو ها برای اطفال و نوزادان رو چک میکنم.. ولی من وزیربهداشت نیستم
  • ایمان صفرآبادی
  • سلام میدونید چند وقت بود وبلاگتون رو ندیده بودم؟ میدونید الان چقد رخوشجالم؟ اصلا از اون موقع که وبلگتون رو به اون شدت بستید فکر نمیکردم برگردید. اون زمان که زیارت آل یاسین آهنگ وبلاگتون بود. به من سر بزنید. من همون دنیای قشنگ نو هستم.
    پاسخ:
    دعای معراج یا آل یاسین؟
    سلام.بسیار عالیست... فقط توروخدا یه کمی بیشتر فعال باشید... لینکتون کردم.خوشحال میشم لینک کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">