بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

از همه کسانی که به اندازه جرعه ی آبی و جواب سلامی به گردنم حق دارند حلالیت میطلبم.. عفو کنید من را ، دعا کنید برایم.. همه ی دوستداشتنی هایم ،آقا جانم را به امانت میگذارم پیشتان.. دستتان را از توی دست مجروحش بیرون نیاورید به مقصد میرساندتان..

چون اینجا را میخوانی، کاشی های حرمین و کفن متبرک و تربت و وصیتنامه ام در کمدکتابخانه ی  کنار دیوارحیاط، طبقه پایین، سمت راست ... من نتونستم ببرمت کربلا، حلالم کن..

"مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است.بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی (علیه السلام) بود که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد. ما از سرنگون شدن نمیترسیم، از انحراف میترسیم." اینها را خیلی سال پیش شهید غلامعلی پیچک گفته بود.. حال این روزها ست.. از اسلام آمریکایی چه خیری دیده ملت ما؟!..افلا یعقلون؟!

تا که یک نسل به یک اصل خیانت نکند/ به گلو فرصت فریاد ابوذر بدهید

عشق اگر خواست، نصیحت به شما، گوش کنید/ تن برازنده ی اونیست، به او سر بدهید

من به این راه ،که راه امام و شهدا و راه اسلام ناب محمدی بود ایمان داشتم.. به رهبر فرزانه اش، عشقم مولا سیدعلی ایمان و باور و اعتماد داشتم، ایمان داشتم که نائب برحق امام عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) در زمان ماست. "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"، اسراییل و آمریکا را یزیدیان امروز عصر بشر میدانم.. از اسلام آمریکایی متنفر و منزجرم.. راه فقط یکیست. خوشحالم که با تمام آلودگی ها و بدیهایم از دیدن و پیمودن این راه محروم نشدم. الحمدلله رب العالمین.

خوشم که نام حسینم ز لب نیافتاده    یگانه پشت و پناهی که داشتم، دارم..

  • ۹۳/۰۴/۲۱
  • دکتر یونس

نظرات (۵)

من خدا را دارم … کوله بارم بر دوش، سفری می باید ، سفری تا ته تنهایی محض ، هر کجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، فقط آهسته بگو: من خدا را دارم
دکتر خوش به سعادتت..اونجا یاد همه ی دوستانت-که دوستت دارند-باش.
شما پست هاتون نزدیک به هم بوده اما از روزی که ما وب شما رو یافتیم دیگه خبری نیست
با سلام منتظر حضور سبزتان در سفیر هستیم . حتما سر بزنید . . . . . . . . . . .  www.safiretadbir.blog.ir .
ما را به دعا کاش نسازند فراموش رندان سحر خیز که صاحب نفسانند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">