بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

در روزهایی که هیچکس به ما و ما به هیچکس اعتماد نداریم ، در روزهایی که هیچکس به من و من به هیچکس اعتماد ندارم، در روزهایی که خودم هم به خودم اعتماد ندارم.. او به تک تک ما اعتماد دارد. این جمله اشک را نشاند توی چشم هام و پشت به اهل خانه و رو به تلویزیون نشستم تا کسی اشکهام را نبیند.. این مهمترین قسمت حرفهای آقا بود برای من.. مهمتر از تحلیل بیانیه لوزان و.. 

برایم همین مهم بود که اگر هیچ کس نیست توی این دنیا که بهم اعتماد کند و حتی همین مامان و زینب و مریم و دایی و عمو و خاله و عمه و دوست و غریبه فکر میکنند بهتر از من، من را میشناسند و باید به حرفشان گوش کنم و من فقط در حال گند زدن به زندگی ام هستم! در روزهایی که خودم هم از دست خودم شاکی هستم و اعتماد به نفسم در حال له شدن است.. در روزهایی که دلم میخواهد توی یکی از هواپیماهای دارویی که به یمن میرود قایم بشوم و بقیه عمرم را در خرابه های بیمارستان های یمن بگذرانم و شب ها بچه های یتیم شده را در بغل بگیرم و با دست روی گوش هایشان را بگیرم تا صدای بمباران جنگنده های صعودی و امریکایی را نشنوند.. در همین روزها فقط او به من اعتماد داشت...

"ما حرفمان با مردم بر مبنای اعتماد متقابل است. مردم به این حقیر ضعیف اعتماد کردند، بنده هم به تک تک این ملت اعتماد دارم". (بیانات رهبر در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها 94/1/20)

پ ن: از امام موسی صدر(رحمه الله علیه)  پرسیدند : چطور با این جوانها کار میکنی؟! گفت: من یک چشمم را به روی امروزشان میبندم و یک چشمم را به روی فردایشان بازتر میکنم... به گمانم آقاسید علی هردو چشمش را به روی امروز ما بسته و فقط به فردایمان فکر میکند.. فقط اینطوری میشود به ما اعتماد داشت..

  • ۹۴/۰۱/۲۵
  • دکتر یونس

نظرات (۸)

  • مادر احمدرضا
  • جان فدای رهبر. الحق که بعضی از ما جوانها (خودم را می گویم) خیلی بی انصافیم.
    پاسخ:
    ایشون عشق مسلم ماست..
    اعتماد به نفست له شود ولی به خدا اعتماد داشته باشی برایت کافی استیا عماد من لا عماد له
    پاسخ:
    دلم برای اونایی که کاری بجز زخم زدن به دیگران ندارن میسوزه..
    اشکم در اومد! ------------- فکر کنم دلتون خیلی غصه داره!!
    پاسخ:
    هیییی بدک نیست..
    سلام آقای دکتراهل دل؛چندماهی میشه که آشناشدم باطبع لطیفتون وصفاکردم. من یه مریض روحی وجسمی ام با کلی عطش وطلب که به جونم افتاده.. مدتیه خیلی حالم خرابترشده اومدم اینجاالتماستون کنم برادعا برااجابت براگشایش..
    پاسخ:
    ماه رجب که اومده فرصت خوبیه برای خوب شدن..
    اعتماد به ما(بلا نسبت شما)فقط خجالت نصیبمان کرد
    پاسخ:
    فقط خجالت نصیب ماست
    منم میدونم و امیدوارم که این دو تا عزیز دل یعنی احمد متوسلیان و امام موسی صدر زنده باشن و برگردن پیشمون. برای ازادیشون هم دعا میکنم تو قنوت نمازهای آبکیم! رحمه الله علیه برا زنده و مرده خوبه. مثلا دکتر یونس رحمه الله علیه..
    سلام دوست گرامی. ضمن تبریک حلول ماه رجب، و آرزوی بهترینها برای شما؛ این پیام، در حکم کارت دعوتیست محضر شما عزیز. تا فرصت نگذشته برای استفاده بهتر از # شب آرزوها #؛ تشریف بیاورید. خوشحال خواهم شد در کلبه خود در خدمت شما باشم. مطمئنا مطالب متنوع وبلاگ، که پاسخگوی بسیاری سوالات ذهنی شماست، مطلوب شما قرار خواهد گرفت. منتظر حضور و البته «نظرات ارزشمند» شما گرامی هستم. موفق و منصور باشید. http://bia2mofid.persianblog.ir
    پاسخ:
    شب آرزو ها.. البته همه ی شبهای ماه رجب برای من شب آرزوهاست...
    سلام ، من یکی از کسانی هستم که شهدا رو خیلی دوست دارم علی الخصوص  شهید حاج حسین خرازی و شهید مسعود آخوندی رو ، الان هم دارم برای کنکور تجربی می خونم ، ان شاالله که کنکور م رو خوب میدم و یه پزشک میشم و به مردمم و کشورم خدمت می کنم، راستی سلام من رو به خواهر کوچک تون برسونین و بگید احساس میکنم که خیلی به دختر شهید تندگویان شباهت دارن ، ان شاالله که راه بزرگ پدرتون  رو ادامه بدید و هرروز هم بیشتر و بیشتر به خدا نزدیک بشید ، یاعلی ، خدا قوت،
    پاسخ:
    مطمئن باش شهید خرازی و شهید آخوندی هم تو رو خیلی خیلی دوست دارند. به قول امام صادق(ع) اگه میخوای ببینی یکی چقدر دوستت داره ببین چقدر دوستش داری..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">