بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

لبیسک

جنازه ی حاجیان قربانی شده در منا روی دستمان مانده قریب به 139 نفر، 100 مجروح روی تخت بیمارستانهای هلال احمر هستند، پس از سه روز از حادثه ی خونین منا هنوز 325 مفقود ایرانی وجود دارد که از سرنوشتشان هیچ خبری در دست نیست! بعد شمایی که قرار بود عزت و احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانی الان دقیقا در آمریکا چه میکنید؟!

دولت راستگویان (من از این کلمه خیلی خاطره دارم)! قول "اجرای برجام تصویب نشده" در مجلس کشورش را به دشمن آمریکایی اش میدهد! تا مبادا یک روزی آمریکاییها فکر کنند ایشان یک قدم از "آمریکا دوستی شان" پا عقب گذاشته اند! که اگر و اگر و اگر مجلس غیرت داشته باشد و این "ژنوچای" دستپخت آقایان را که طی دوسال زیر بارش کمر خم کردند! تصویب نکند آنوقت اینها جلوی آمریکاییها شرمنده نشوند!

جلوی ما که هیچ! مگر ما آدمیم که ارزش پاسخگویی داشته باشیم؟ ما دست بالا اگر به ایشان رای بدهیم میشویم فرهیخته و آدم حسابی! اگر به مخالفشان رای بدهیم میشویم نفهم و دهاتی و سیب زمینی خور! ما فقط به درد رای دادن به ایشان میخوریم!

کیست که یادش نباشد یک روزی گوشت گوسفند قربانی شده ی حاجی هایمان در عربستان با هواپیما به کشور خودمان برمیگشت که به دست وهابی های آل سعود نیفتد و حیف و میل نشود. بعد حالا خود حاجی های قربانی شده مان در عربستان مجهول الهویه مانده اند و عربستان هنوز برای ویزا دادن به هیئت ایرانی ناز میکند! عذر خواهی که ابدا! آقای ظریف این خفت برای شما بس که به جای 4 بار ، 40 بار دیگر به عربستان زنگ بزنید و باز جوابتان را ندهند.. وقتی به جای خدا ، پای سفره ی کدخدایی مثل آمریکا بنشینید باید هم ذلیل های عالم برایتان قلدر بازی در بیاورند و دستتان به هیچ جا بند نباشد!

خداست که عزت میدهد، خداست که ذلیل میکند.. خدا میخواست پس از یک عمر تفرعن و خود برتر بینی و ادای فتح الفتوح و جشن پیروزی در آوردن چنین مفتضح بشوید.. بی دست و پا بودن و بی عرضگیتان را همه ببینند.. همان آل سعود که سنگش را به سینه میزدید حتی بهتان ویزا ندهد بروید کشته هایتان را جمع کنید!

اینکه میگویند لقمه ی آدمیزاد میتواند به تغییر ماهیت ژنومش منجر شود را باور میکنم. گمان میکنم یک قطره خون آریایی دیگر در تنتان نباشد! از به قول خودتان 6 قدرت برتر دنیا که میترسید از آل سعود هم میترسید؟! حداقل ادای آدم های شجاع را در بیاورید. حداقل ادایش را.. باور کنید ما نمیگذاریم حتی پایتان را به مناطق جنگی یا خط مقدم بگذارید. مثل آن هشت سال که ما در میدان مین دویدیم و شما در تهران و نیویورک پشت میز نشستید!..

لازم نیست حتی کمی به فکر خوانواده های داغدار هم وطنتان باشید! لازم نیست سفرتان را نیمه تمام بگذارید و از آغوش استکبار به آغوش وطنتان برگردید تا همه ی دنیا را از این سانسور خبری متوجه حادثه ی منا کنید! لازم نیست.. باور کنید ملت خیلی وقت است از شما توقعی ندارد.. اما بد نیست از نخست وزیر زن اندونزی یاد بگیرید که وقتی فقط 3 نفر از کشورش در حادثه منا جان باختند قبل از ظهر همان روزی که همه در سفر و خواب بودید اولین کسی بود که اعتراض کرد و هنوز مثل یک مرد جلوی آل سعود ایستاده و باز خواستشان میکند... شما اما راحت باشید.. عکس یادگاری بیاندازید.. ان شاالله در روز قیامت بدرد تان میخورد...

پ ن: خداییش چند میلیون بگیرید حاضرید حسین فریدون باشید؟!

  • ۹۴/۰۷/۰۵
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">