بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

از عجایب روزگار و خزان و بهار و اعجاب دنیای سیاست.. اینکه علی لاریجانی در موافقت با "حذف 3 امتیاز جامعه ایثارگری" تمام قد می ایستد. باز پای نامه به رهبری را وسط میکشد! چونان تصویب 20 دقیقه ای برجام!.. و کسی را که ابدا فکرش را نمیکنید، کواکبیان، مخالف ِ حذف صحبت میکند!!

از مجموع 238 نماینده حاضر، 151 نفر موافق، 10 نفر مخالف و 10 نفر ممتنع رای داده اند.. و کواکبیان یکی از آن 10 مخالف است که با تکه پرانی های لاریجانی مجبور به سکوت شد! این یعنی کلهم اجمعین 10 نفر از نمایندگان از جمله کواکبیان که خودش برادر شهید و همسرش خواهر شهید است،جوش و جلای بچه ها و همسران شهدا را میزنند.. این یعنی همه ی گمانهای من درباره لاریجانی از سال 84 تا کنون درست از آب در آمده.. هنیئا لکم جناب لاریجانی.. هنیئا لکم.. شما همانی نبودید که بعد از قهر سفیر انگلستان و بستن سفارتخانه شان در تهران داشتید خودتان را به آب و آتش میزدید که قطع روابط دو کشور هموطنان ساکن لندن مان را دچار مشکل میکند!! احیانا هموطنان ساکن لندن مان در خیابان مشهور لاریجانی ها زندگی نمیکنند؟.. ایکاش طرحی میدادید و سهمیه هیئت علمی و سیاسی را نیز حذف میکردید..

پ ن1:میگفت اگر آقا نباشه، همتون رو تو همین خیابونا دار میزنن، به جرمِ فرزند شهیدی.. انقدر که مردم ازتون نفرت دارن.. مذهبی و غیر مذهبی هم نداره.. راست میگفت. از مجلسمون پیدا نیست؟ اصولا در "یتیم آزاری" لذتی نهفته است که در هیچ گناه دیگه ای نیست.. ببین تو قرآن تند ترین تعبیرها راجب ماست.. به اموالشون نزدیک نشید.. اموالشون رو به باطل نخورید.. فاما الیتیم فلا تقهر.. اونها رو خوار و حقیر نشمرید..

پ ن2: میخواهید آدما رو خوب بشناسید؟ من 2 تا شاخصه برای شناخت آدمابهتون معرفی میکنم. ابدا به خطا نمیره.1.ببینید سال 88 کدوم طرفی بوده.2 .ببینید نظرش راجب سهمیه بچه های شهدا چیه؟

پ ن3: هنوز رقیه تو راهه..

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">