بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

"نفوذی" فقط اون کسی نیست که با دشمن قدم میزنه.. فقط اون کسی نیست که از دشمن پول میگیره.. فقط اون کسی نیست که مو به مو خواسته ی دشمن رو اجرا میکنه.. فقط اون کسی نیست که n میلیون تومان براش دلار میفرستن، میره چنج میکنه میزنه به بدن.. فقط اون روز نامه نگاری نیست که علیه استقلال و آزادی مملکتش مقاله مینویسه.. نفوذی فقط اون کارگردان ساده لوح و عشق جشنواره ی اونور آبی نیست که سرتاپای مملکتش رو لجنی و سیاه و کثیف و دلمرده نشون میده.. نفوذی فقط اون مدیر نجومی بگیر و نجومی نشینی نیست که مثل زالو از بیت المال مسلمین تناول کرده.. نفوذی فقط آقازاده هایی نیستند که در اروپا و امریکا بورسیه تحصیلی گرفتند و درحال مدرک گرفتن از کشور برادر و دوست !! انگلستان خبیث هستند.. نفوذی فقط طلبه های کوته فکر و شیعه انگلیسی نیستند..

نفوذی اتفاقا مثل آن بالایی ها که برشمردم تابلو و با اثر و نشانه و علامت ره گیری نیست.. هست و نیست.. اثرش هست و خودش لالوی هزار پیچ و تاب گم شده.. نفوذی همان منافقی ست که امام گفت از کافر بدتر است.. شانه به شانه ی تو در صف نماز می ایستد.. ذکری بر لب و سبحه ای بر کف دارد اما به قول قرآن : در دلش از نفرت مومنین غوغاست و در پشت لبخند دروغینش دندان به دندان میساید!!

نفوذی شاید همان کسی است که سمینارهای آموزش مداوم پزشکان را عدل می اندازد به صبح 9 دی.. نفوذی شاید همان معلمی ست که امتحان شاگردهایش را دقیقا در 9 دی برگزار میکند.. نفوذی شاید آن کارمند آموزش و استاد دانشگاهی ست که امتحان دانشجویان را گذاشته دقیقا 9 دی.. تحویل پروژه را گذاشته 9 دی.. سمینار و جلسه و نشست الک و دولک را گذاشته 9 دی.. هرکسی به وسع خودش آب به آسیاب دشمن میریزد.. نفوذی ها را دست کم نگیرید..

پ ن: شاید مسخره باشه ولی آموزش مداوم پزشکان حتی در این شهر مذهبی هم بعد از مدت ها نه یکی بلکه ، دو تا برنامه آموزش مداوم پزشکانش رو دقیقا در 9 دی برگزار میکنه! به نظر شما اتفاقیه؟

  • ۹۵/۱۰/۰۸
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">