بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

خب تا اینجا و بعد از مناظره دوم بر تردیدم بین انتخاب رئیسی و قالیباف فائق آمدم.. از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان بین این دو بر سر دوراهی انتخاب مانده بودم. انتخابی که نتیجه اش تغییر وضع موجود باشد.. انتخابی که این 4 سالِ جهنمیِ پرخفت را تمام بکند.. انتخابی که خار را از چشم و استخوان را از گلویمان در آورد و پرنده ی کوچکِ خوشبختی و انقلابمان را که در زندان و چنگالِ خمودگی و بی خردی و بی تحرکی دولتمردان خسته و بریده از انقلاب گرفتار آمده نجات بدهد..

مردد بودم و حالا بعد از مناظره دوم متحیرم از یک جمله ی عجیب آقای قالیباف. آنجا که گفت برجام سندی موفق و  پیروزی دولتمردان در دیپلماسی بوده است! گمان نمیکردم ایشان برجام را سندی موفق بداند.. با اینهمه ضعف در متن و حتی حالا که بی نتیجه بوده و هیچ دستاوردی به گفته ی سیفِ رئیس بانک مرکزی و طیب نیای وزیر هم نداشته است..  تنها منتقدانِ برجام آقایان میرسلیم و رئیسی بودند. من از ریشه و پایه با برجام و تک تک کلمات مبهم و معنا دارش مخالفم. شما که اینجا را میخوانید میدانید که اولین کسی بودم که متن فارسی برجام را کلمه به کلمه نوشتم و پرسیدم این ابهام و بندهای حقوقی کار دستمان میدهد..  

 میدانید که مذاکره با آمریکاییها و برجام به هیچ وجه خواسته ی رهبر و مشی امام روح الله و سازگار با مبانی انقلاب و به نفع کشور و ملت و بر مبنای آیات قرآن و سنت حضرت رسول و اهل بیتش نبود.. مذاکره با آمریکا (کدخدای آقای روحانی و رفقا) و برجام فقط و فقط به درخواست و فشار و سماجت شخص جناب روحانی اتفاق افتاد و با چانه زنی حسین فریدون و ظریف دنبال شد و با همکاری جناب لاریجانی در مجلس ظرف 20 دقیقه تصویب شد!..

از روحانی که از عاشورا درس مذاکره میگیرد چه انتظاری دارید؟! زیر نظر رهبری بودن و هزار حرف نامربوط در این زمینه دروغ دیگری ست از دولت راستگویان و درستکاران!! هم حافظه ی ما و هم آرشیو سایت خامنه ای دات آی آر آنهمه تذکر و هشدار رهبری را به یاد دارد.. آنچه مرقوم فرمودید و سکه های اهدایی به تیم دیپلماسی را هم هنوز به خاطر داریم.. ولی متحیرم از آقای قالیباف که برجام را موفق میداند و نه محل سوال از دولت.. 

من با مذاکره با آمریکاییها و نوزاد نارس برجام که تهِ تهِ تهِ هنرنمایی قهرمانان دیپلماسی این دولت بود مخالفم. قاعدتا انتخابم در شرایط حال حاضر آقای رئیسی است.. کسی که برجام را خالی از اشکال میداند میتواند مرتکب اشتباهی همانندش بشود..  

پ ن: الان وزیر بهداشت نمیتواند نامه بنویسد به جهانگیری که به نامزدهای رسمی انتخابات ریاست جمهوری کشور در مقابل 80 میلیون ایرانی نگوید امروز انتخاب بد و بدتر نیست، انتخاب راه و بیراهه است!!.. 

  • ۹۶/۰۲/۱۶
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">