بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

اسلام ناب ...

سلام علیکم و رحمه الله..

اگر نبود تنهایی مردی که به او و گفتمان انقلاب اسلامی اش "اعتقاد" و "باور" دارم به وبلاگ گرد و خاک گرفته ام برنمیگشتم...

و اما بعد.. غمگین ام از انحراف دوستان و همفکران سابقم.. به اینکه دچار مصلحت اندیشی و ترس از رقیب شده اند.. به فتنه92 که امتحان بزرگ ما فرزندان علی ست.. تو را به خدا "شاهقلی" را با "عمار" اشتباه نگیر!! ازترس اصلاح طلب ها به دامن تکنوکرات ها و ساکتین فتنه نیفت.. محض رضای خدا به صدای آقا خوب گوش کن.. برای انتخاب کاندیدای اصلح به حجت شرعی برس.. حجت شرعی را خوب فهم کن.. 

من خسته از شیفت های بیمارستان ..کلافه از کلاس زبان.. خودم را به دریای استقبال از مرد تنهای گفتمان انقلاب رساندم.. حرفهای حاج علیرضا پناهیان انگار من رابرد به 15 سال قبل.. به کودکی هایم ..به عصرهای هیئت.. صدای سلحشور انگار من رابرد به عصرهای کربلا که از هتل تا حرم را میدویدیم تا به نماز مغرب حرم حضرت عباس برسیم.. این آسمان هی آبی تر و آبی تر و آبی تر میشد... چشمهایم هی خیس تر و خیس تر و خیس تر... من توی حیاط مسجد امام حسن عسگری بودم که آمدی توی حلقه ی سلام و صلوات و یاحسین..

"پشت خیمه های دشمن هستیم نه در شعب ابی طالب! اندیشه دینی برای ما اقتدار به همراه می آورد..." سونامی سعید جلیلی از قم آغاز شد... باور کن ما باز هم شهر آغاز و خون و قیامیم..

پ ن : امید و شجاعت  توی کلمه های حرفهایت را دوست دارم... 

  • ۹۲/۰۳/۱۰
  • دکتر یونس

نظرات (۵)

سلام به وبلاگم یه سر بزنید.با مطالبی درباره انتخابات خانه تکانیی از وبلاگم کردم
پاسخ:
به روی چشم.
  • یار مهربان
  • سلام جهت پیروزی گفتمان انقلاب شما چه مقدار صلوات ،روزه و ختم قرآن نذر می کنید؟ جهت ثبت به ادرس زیر مراجعه کنید http://manyaremehrabanam.blogfa.com/post-96.aspx
  • یار مهربان
  • سلام جهت پیروزی گفتمان انقلاب شما چه مقدار صلوات ،روزه و ختم قرآن نذر می کنید؟ جهت ثبت به ادرس زیر مراجعه کنید http://manyaremehrabanam.blogfa.com/post-96.aspx
    پاسخ:
    میبینم طرح ستاد قرآنی ما جواب داده فوق العاده..ما که مخلص گفتمان انقلابیم.. قرآنشم میخونیم... ولی بهترین کار اونه که ما کردیم.. رو مقواهای رنگی حزب های قرآنی رو نوشتیم و هر ختم قرآن رو هدیه کردیم به یک امام... مگر همین قرآن ها و اهل بیت مومنین و ملت را از گیجی دربیاورند!!
    نمیدونمچرا نتونستم با جلیلی کنار بیام...یه چیزایی داشت که برام مبهم بود...هنوز هم هست....
    پاسخ:
    اون انسان آرمانی که دنبالش هستیم ان شاالله زمان حضرت مهدی رییس جمهورمون میشه. اتفاقا من از بین اون گزینه ها با بقیه شون نتونستم کنار بیام. باز بهترین به نظرم جلیلی بود و هست. البته من آقای فتاح که زمانی وزیر نیرو بود رو هم دوست داشتم.اونم یکی از گزینه های خوب بود که الان به حکم آقا رییس کمیته امداد شده فکنم..
    کمی فونت اینجا رو درشت کنید کور شدیم :-D

    و البته سلام و درود 
    پاسخ:
    سلام. فونتش خوبه. من با مانیتور میبینم که خوبه.. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">