بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

مردی که در جمع دریانوردان ارتش کشورش  ایستاد و گفت:

اگر کشور ما و ملّت ما بخواهد در مقابل عناصر اذیّت‌کننده و موذی عکس‌العمل نشان بدهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود؛ ما تا حالا خویشتن‌داری کردیم. در قضایای متعدّدی خویشتن‌داری کردیم؛ دست ایران اسلامی از خیلی‌ها بازتر است، توانایی‌های ما، امکانات ما از خیلی‌ها بیشتر است؛ میدانند که اگر بخواهند هماوردی کنند با نظام جمهوری اسلامی، در هیچ صحنه‌ای حریف نمیشوند. ما رعایت ادب اسلامی، رعایت حرمت برادری در امّت اسلامی را نگه داشتیم؛ ما میتوانیم عکس‌العمل نشان بدهیم. اگر بنا شد عکس‌العمل نشان بدهیم، عکس‌العمل‌های ما خشن هم خواهد بود، سخت هم خواهد بود.

امتحان کردند ملّت ایران را؛ در قضیّه‌ی جنگ هشت‌ساله، همه‌ی اینها -این دوروبری‌ها- و همه‌ی قدرتهای شرق و غرب از یک عنصر خبیثِ فاسد حمایت کردند و دفاع کردند و همه‌شان سیلی خوردند؛ خود آن عنصر فاسد سیلی خورد و به تبع او همه‌ی آن کسانی که [از او] حمایت کرده بودند سیلی خوردند؛ ایران را شناخته‌اند؛ اگر نشناخته‌اند، بشناسند.

  امروز ده‌ها هزار نفر از عزیزان ما هنوز در مکّه و مدینه، در مناسک حجّند؛ "اندک بی‌احترامیِ" به اینها، عکس‌العمل ایجاد خواهد کرد؛ عمل نکردن به وظایفشان نسبت به ابدان مطهّر جانباختگان عزیز ما در حج، عکس‌العمل ایجاد خواهد کرد؛ مراقب باشند به وظایفشان عمل کنند. البتّه کار به اینجاها تمام نمیشود، باید قضایا دنبال بشود. جمهوری اسلامی اهل ظلم نیست، اهل قبول ظلم هم نیست؛ ما به کسی ستم نمیکنیم، ستم هیچ‌کس را هم قبول نمیکنیم. ما انسانها را -اعم از مسلمان و غیرمسلمان- دارای حقوق میدانیم؛ دارای حق میدانیم و به آن حق دست‌درازی نمیکنیم. امّا اگر کسی بخواهد به حقّ ملّت ایران و جمهوری اسلامی ایران دست‌درازی کند، میدانیم با او چه‌جوری رفتار کنیم؛ محکم برخورد میکنیم. بحمدالله توانایی‌اش هست؛ ملّت ایران، ملّت مقتدری است، جمهوری اسلامی قدرت پایدار و تثبیت‌شده‌ای است و میتوانیم از خودمان دفاع کنیم. (بیانات رهبر در جمع نیروی دریایی ارتش 94/7/8 )


یا کسانی که در سفر بودند و اوج غم و نفرتشان را با یک روبان مشکی کوچولو به آل سعود نشان دادند و جلوی فلان امیر کوفت و مرگ و زهرمار زانو زدند و دست پرزیدنت شیطان رجیم را به گرمی و تصادفی فشردند! همان کسانی که کشتی حامل کمکهای دارویی ایران  به یمن را با یک اخم و تماس تلفنی جان کری به کشور برگرداندند...

منافع مشترک، منابع مشترک و اهداف مشترک، خلق و خوی مشترک بوجود می آورد. قبول ندارید؟.. برای هیچ کدام  جان مسلمانان و عزت و شرف اسلام و مبارزه با استکبار و آمریکا ارزشی ندارد. اشرافیگری و آقازاده پروری و زیاده خواهی وخود برتر بینی، اینها برای شما آشنا نیست؟.. این راز سکوت دولتمردان در مقابل آل سعود  است..

پ ن1: یعنی واقعا مشاوری ، معاونی ، چیزی نیست بهشون بگه این کاردستی درست کردن با روبان مشکی، دلقک بازیه و مردم رو ناراحت تر میکنه؟ الان عمق غم رو در چهره آقایون میبینید؟ چقدر غمناک و شیک و مجلسی! به خصوص نفر آخر سمت چپ، حسین فریدون!!

پ ن2: از سال 88 به بعد عادتهای عجیبی پیدا کرده ام. مثلا نه تنها سخنان آقا را گوش میدهم بلکه مثل مجنون ها میروم به سایتشان و متن سخنرانی را خط به خط و کلمه به کلمه دوباره میخوانم. چون انتخاب جملات و کلمات شان هوشمندانه است و احتیاج به دقت عمیقی دارد.. بعضی وقتها هم صرفا برای  رفع دلتنگی و خوب شدن حال دل است.. الان مثلا اول پراگراف هفتم آقا گفته اند: "شما جوان های عزیز من"... ، خداییش  شما قند توی دلتان آب نشد؟!

  • ۹۴/۰۷/۰۹
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">