بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

از دولتی که در سال 95  سند بردگی فرهنگی و غیر اسلامی 2030 را بی سرو صدا امضا میکند چه انتظار دیگری میتوان داشت؟! سندی که  آموزش قرآن و تعلیمات هر دینی را در مدارس ممنوع میداند اما آموزش ج.ن.س.ی را آزاد و لازم.. از خواندن کتاب "لک لکی در کار نیست" حیرت و وحشت کردم! تصاویر عریان و اطلاعات نا به جای ج.ن.س.ی برای کودک 4 تا 7 ساله؟!  ترجمه فارسی و مجوز نشر و چاپ به این سرعت و آسانی؟ برای کتابی که حتی در آمریکا اجازه نشر و توزیع ندارد و اصولا نویسنده یهودی اش بارها مورد شکایت و مواخذه قرار گرفته و در بعضی ایالت های آمریکا کتابش ممنوع یا محدود شده! دیگر کسی در ایران از سانسور و نبود فضای باز میتواند بنالد؟ ما به کتابی مجوز چاپ داده ایم که در خود آمریکا اجازه چاپ ندارد!!

این کتاب هم یکی از هزاران جلد و عنوان کتاب  درجهت تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی که از وزارت فرهنگ و ارشاد همین دولت مجوز گرفته و در نمایشگاه کتاب عرضه میشود برای کودکان 4 تا 7 ساله!! صفحات کتاب به صورت پی دی اف و پوستر در مهد کودک ها آموزش داده میشود..  چقدر پدر و مادر بودن در این عصر و زمانه سخت و پیچیده است.. دلم بیشتر از کودکان طفل معصوم سرزمینم برای والدینشان میسوزد.. هم باید به سختی کارکنند تا خرج و مخارج کودکشان را تامین کنند و هم باید نگران آلودگی روح و ذهن فرزندانشان باشند..

وبعد یک توافق کثیف با یونسکو برای تربیت نیروهایشان برای اجرای هرچه بهتر این سند در مدارس ایران.. همزمان طرح خصوصی سازی مدارس ایران  برای اجرای راحت تر این سند.. همزمان توافق بر سر نظارت مستشاران فرهنگی بیگانه بر اجرای تمام و کمال این سند در مدارس کشور.. تمام پازل ها با دقت و برنامه ریزی  چیده شده و مسیر در نهایت دقت طراحی و ریل گذاری شده..حتی محرمانه بودنش هم مزید بر علت است. این سند را در شهریور سال 95 جناب جهانگیری امضا و ابلاغ کرده اند.. طی سکوت مرگبار و بی تفاوتی شورای انقلاب فرهنگی نهایتا امسال حضرت آقا از ایشان برای بی عملی و خمودگی شان به مردم گله میکنند.. خدا خیر دهد به دکتر رحیم پور ازغدی و محمدیان و دزفولی که ازپای ننشستند و از رهبر استمداد طلبیدند..

امام گفته بود از روحانی لیبرال و فاسد بیش از ساواکی نفرت دارم! باز صد رحمت به گذشتگان این غرب پرستان که مثل تقی زاده لباس روحانیت را به کناری انداخته و ریش ها را زدند و  به انجمن های فراماسونری پناه بردند و گفتند باید از فرق سر تا نوک پا غربی شویم تا پیشرفت کنیم! اما اینها نه از لباس پیامبر دست میکشند و نه میز ریاست جمهوری گل محمدی را رها میکنند.. چه کنیم با این درد؟!

حالا شاید بهتر هشدارهای مکرر رهبر درباره خطر نفوذی ها را درک کنیم!

پ ن: یعنی الان اگر  یه سند بیارن که ما رو به عنوان برده فروختن به یه کشور  غربی من تعجب نمیکنم.

  • ۹۶/۰۲/۲۱
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">