بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

و لا یبقی مع الظلم...

من سوال سرقت علمی آقای روحانی رو هر بار ازدوستان و همکاران و طیف متمایل به اصلاح طلب و اعتدالیون میپرسم جوابی نمیدن.. فقط سکوت.. چرا؟! مگه تقلب علمی وزیر و وکیل با رئیس جمهور فرق میکنه؟ مگه کردان با روحانی فرق میکنه؟ این سکوت معنا دار  دلیلی داره؟! دلیلش این نیست که ما دوست داریم حقایق خلاف میلمون رو نبینیم.. دلیلش این نیست که به فرموده قرآن انسان میتونه توجیه گر اعمال باطل خودش بشه..خدا کنه ما اینطوری نباشیم..

حداقل دوستان قدیمی که منو میشناسن میدونن سال 84 چقدر شب و روز تلاش کردم تا احمدی نژاد رای بیاره اما اولین کسی هم بودم که کارای غلطش رو ماست مالی نکردم.. من با هیچکس عقد اخوت نبستم که الی الابد در رکابش باشم. خطا و اشتباهی رو حتی از عزیزترین و نزدیک ترین آدم زندگیم ببینم بهش میگم.. همینه که صداقت ذاتیم همیشه کار دستم میده و مغضوب جریانات سیاسی واقع میشم.. من سیاستمدار و نون به نرخ روز خور نیستم.. من "سیاست ندار" م و به قول مادر دلم تاقچه نداره و هرچیزی که توی مغزم هست رو از توی چشمهام میشه فهمید.. 30 ساله تمرین میکنم تا حداقل برای ایمن ماندن به زبونشون نیارم و چشمهام رو به زمین بدوزم.. هیچ وقت بر اساس حزب و باند بازی رفتار نکردم.. در چهارچوب هیچ فرقه و گروهی قرار نگرفتم.. هیچ وقت خطای خودی رو لاپوشونی نکردم و از دایره انصاف حتی برای دشمنم بیرون نرفتم..  صداقت ذاتیم رو دوست دارم حتی وقتی آدم ها دیگه دوستم ندارند.. 

اولین کسی بودم که گفتم کنسرت مشهد و غیر مشهد نداره. اگر غیر اخلاقی و مبتذله هیچ جا نباید باشه و اگر نیست هم حرفای آقای علم الهدی اشتباهه. چون همه ی ایران حریم امام رضاست وقتی کشور شیعه است و این بی قانونیه.. متاسفانه آقای علم الهدی با ساده انگاری در دام کسانی افتاد که میخواستن آقای رئیسی رو بزنن.. اونها میدونستن چه خبره و خبر داشتن که تعداد زیدای از اعضای مجلس خبرگان رفتن دیدن آقای رئیسی تا ایشون رو به کاندیدا شدن برای انتخابات راضی کنن.

با ندیدن خطا و خاک ریختن روش اون خطا پاک نمیشه، بزرگ تر میشه. حکومت خودش باید دست به جراحی گسترده بزنه و غده های سرطانی رو از وجود خودش  بکنه.. درد داره، سخته، ولی بد تر از این نیست که  مقام ریاست جمهوری زیر بار مشت و لگد کارگرای معدنی که 12 ماهه حقوق نگرفتن لگد مال و له بشه.. مردمی که تونستن محمد رضا شاه رو سرنگون بکنن، نمیتونن جمهوری اسلامی رو سرنگون بکنن؟! کارد به استخون مردم برسه، فقرا چیزی برای از دست دادن ندارن.. و این هشدار دهنده است.. اون وقت مدیران دو تابعیتی قطعا مثل نزدیکان پهلوی به خارج از کشور فرار میکنن و با اندوخته ها یی که در خارج دارن راحت زندگی میکنن. شاید مثل پهلوی ها دلتنگ لبوفروشی های میدون تجریش بشن ولی بهشون سخت نمیگذره.. ماییم که در کشوری که "بدتر از سوریه شده" باید تاوان حماقت مسئولین اشرافی و خائن رو پس بدیم..

پ ن : دوستی میگفت این رسوایی تقاص ظلمیه که رییس جمهور و دار و دسته ش بر سر جوانان نخبه ی کشور اوردن... یکیش خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان بود.چه زندگی ها که از هم نپاشید و چه مشکلات مادی و معنوی و روحی و روانی که به دانشجویان بورسیه وارد نشد..

  • ۹۶/۰۲/۲۲
  • دکتر یونس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">