بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

از سری سوتی های جدید:

: ببخشید این ادکلن رو دارید؟ فرانسویه، محصول 1975.. فکرکنم الان هم تولید میشه. البته برندش ادکلنهای جدیدتر هم تولید کرده ولی من همین رو میخوام. 

- بدید ببینم عکسش رو. این که خیلی قدیمیه. برای 42 سال پیشه! مطمئنید تولید میشه؟ ببرم مسئولمون ببینه. تو جلسه است! (قدرت خدا ادکلن فروش ها هم جلسه دارن).. نع نداریم. بعیده بتونید پیدا کنید. بگردید تو همون رایحه یه ادکلن دیگه انتخاب کنید.

: نمیتونم. من همینو میخوام.

- نیست. نداریم. بعیده پیدا بشه. حالا چرا این؟

: میخوام ببینم بوش چطوری بوده...

-😐😐
پ ن1: خداییش چند ماهه دنبال این ادکلن میگردم. هرکی تونست برام پیدا کنه، دعاش میکنم. فقط میخوام بدونم بوش چطوری بوده.. یه ملتی رو میخوام نجات بدم.. یکسال بعد میفهمید چقدر زحمت کشیدم! کسی میتونه برام پیداش کنه؟ فکر کنم بوی ملایم و شیرینی داشته.. ترکیباتش عبارتند از: رایحه اولیه: آلدئیدها – شهد عسل – شکوفه پرتقال – نارگیل – هلو – سنبل – ترنج – یاس بنفش/ رایحه میانی: میخک – گل مریم – ریشه زنبق زرد – گل یاس – گل رز – نرگس/ رایحه پایه: چوب صندل – عنبر – مشک – گلسنگ – سدر - بنزوین.

پ ن2. صاحب ادکلن الان توآسمونا و پیش خداست، ولی خب من از این فاصله هم دوستش دارم!

chloe


  • ۹۶/۰۵/۳۰
  • دکتر یونس

نظرات (۱۸)

برای صبا: خو چرا کامنت خصوصی؟! من معرفی کنم؟ قرار بود شما برام پیدا کنین!بنویس: میدان مفید/ برج مفید/ طبقهVIP/ رز سفید!
برا.... :نچ! درس میخونم. خب اولین حقوقه امسال رو ریختن به حساب. پول دیدم ذوق داشتم. باس بزنی تو ذوقم؟ دو روز دیگه روز پزشکه، خی ادکلانایی که میخوام روبرام پیدا کنین.  یعنی یه بار نشد از شما خوننده ها یه خیری به ما برسه!
دنبال آدرس عطر فروشی دور حرم بودیم
از vip برج مفید سردرآوردیم
عطر گل محمدی سیدجواد قبوله؟‎:D
پاسخ:
یا خدا! نری بگی عطر سید جواد میخوام! آبروت میره .. از ما گفتن! از 800 هزار ادکلاناش شروع میشه میاد تا صدو خورده ای هزار.. 
حالا الان که فکر کردم بدم نیس! برو بپرس احتمالا رئیسشون یه سکته ی تمیز میزنه، بعد مجبور میشن تغییر کاربری بدن، ادکلوناشون رو نصف قیمت میذارن برا فروش!
سلام.
باشه جوابمو ندادی!
قهر قهر قهر تا روزآخر .
پاسخ:
؟
سلام. 
فقط اومدم بگم روزت مبارک.
یه هدیه خیلی کوچیک و نامقابلم  میخواستم بدم که ایمیلتو نداشتم توام که ایمیل نزدی به همون آدرس بفرستم 
مهم نیست. 


پاسخ:
سلام وجدان. خوبی؟ممنون بزرگوار. زوده هنوز. فرداست ها.. ایمیلم که رو هواست. خب همینجا جواب میدم که. 
  • مامان معصومه
  • سلام روزت مبارک دکتر عزیز

    خونه جدیدم مبارک
    پاسخ:
    سلام بر شما. متشکرم. معصومه و علی کوچولو خوب هستن؟ مادر و خانواده ی محترم را سلام برسانید. راستی هنوز ترخینه ها هست و هربار یاد لطف و محبت شما می افتم و شرمنده میشم. فقط یادمون رفت اوندفعه چطور درست کردیم! دستورش رو مجددا میگید؟ آیکون ِ شرمندگی...
    سلام 
    خوبم. خیلی ممنون. 
    بزرگی از خودته
    یه طرح فرشته بود که داشت بهت گل میداد! 
    من نبودما! 
    یه فرشته ی واقعی بود! بعدم بهت میگفت روزت مبارک.
    قشنگ بود! 
    روزت مبارک، مبارک، مبارک.
    من فک کردم امروز چهارشنبست. 
    دیگه نمیایی اونجا؟
    هیچ وقت!
    بهم بگو باشه!
    ممنون. 
    پاسخ:
    ممنون وجدان جان. فرشته بهم گل میده.. مریض بهم گل میده.. پرستار بهم گل میده.. خادما بهم گل میدن.. چه خوشبختم من! خب این گلا به اون فوشا و غرهایی که همیشه دشت میکنم در! :)
    راستی قهرو من بودم دیگه! 
    پاسخ:
    مگه وجدان قهرم میکنه؟! از دست تو.. :)
  • مامان معصومه
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام

    ممنون همه خوبن .باشه می فرستم .

    همیشه شاد و سربلند باشی **** **** عزیز



    پاسخ:
    سلام. ممنون. :)
    سلام دکتر.چندتا سوال دارم بدجور ذهنمو مشغول کرده.یه انتقادایی به رهبر وارد شده من نمیتونم بگذرم.مثلا همین قضیه حصر .میگن رهبر ظلم کرده.و چرا مثلا بدری خامنه ای رو که قبلا نمیدونم چکار کرده رو محاکمه نکردن
    پاسخ:
    سلام. خب از دفتر خود آقا سوال کن. ولی حصر از صدر اسلام و زمان حضرت امیر بوده و چند آیه در قرآن هم دیدم. البته آیه میگه هرجا یافتید بکشید.ولی برای کسانیکه از جهاد فرار کردن گفت از شهر بیرون برن و بایکوتشون کردن.. تا توبه شون پذیرفته شد.. تحقیق کن ببین چرا حضرت امیر عایشه رو که ام المومنین و همسر پیامبر بود تبعید کرد و پاهای شتری که حملش میکرد تو جنگ رو قطع کردن.. 
    بدری اگر همسر اون شیخ علی تهرانی هست که زندگیش بیچاره بدتر از عاقبت یزید شد. از ایران فرار کردن و رفتن عراق و بعدشم منافقین آوردن لب مرز ولشون کردن.. اون هم دهه هفتاد و هشتاد رو حصر بود. اگر به جای سوال جواب کردن از رهبر و مداقه در اعمالش ، رو کارا و وظابف خودمون دقیق بشیم سرعت رشد و پیشرفتمون هزار برابر میشه. هیچوقت به رهبر شک نکن. 
  • آب‌گینه موسوی
  • سلام؛

    خیلی مبارکا باشد؛ هم خانۀ جدید، هم روزت با تأخیر و هم ذی الحجّۀ عزیز!

    دعاگویت بودم بسی...

    به گمانم، عطر یکی از ویران‌کننده‌ترین پدیده‌های این جهان است...

    خب چون قدیمی‌ست، برای سایتِ اصلیِ سازنده، پیام بگذار. شاید پاسخی گرفتی. 

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت. زیارت قبول عزیزم. 
    آخ آخ آخ .. زیارت گفتی و کردی کبابم.. اونجا از قدم به قدمش خاطره دارم..  منم. چقدر به نیت شما و بقیه رفقا رفتم پشت حرم حضرت عباس چای ذغالی پررنگ عراقی خوردم.. 
    یه جا خوندم تنها دلیل خوش بویی عطرها ، تعفن دنیاست.. 
    راستی یه شعر قشنگ دیگه از آرجیت پیدا کردم. حتما گوش دادی
  • آب‌گینه موسوی
  • قربانت، ممنونم.
    اِن‌شاءللّه به‌زودی و مکرّر مشرّف بشی!

    جملهٔ قابلِ تأمّلیه.

    نه نشنیدم. الآن تو نت تصویرشو دیدم، فیلمشو هم ندیدم هنوز. گوش می‌کنم حتمی. ممنونم.

    پاسخ:
    ممنون. الهی دعای خسته دلان مستجاب کن..  ان شاالله. 
    فیلمش بدردنخور بود. بعدِ رئیس توقع من از فیلماشون خیلی بالا رفت که با این فیلمهای بیخود حالم گرفته شد. به نظرم بعضا فقط یک یا دو موسیقی از فیلماشون بدرد میخوره. یا من فیلمهای خوبشون رو نمیشناسم! 
    میخوای بفرستم برات؟!
  • آب‌گینه موسوی
  • دانلود کردم. خوب بود.  

    اگه معناشو داری، خریدارم.

    پاسخ:
    معناش خیلی زیباست. صبر کنید میرم مینویسم. میارم برات همینجا مینویسم. چرا کامنت دونیت رو بستی؟! 
  • آب‌گینه موسوی
  • لطف می‌کنی.
    خب یادداشتِ پایانی، نیاز به نظر نداشت که! در ادامهٔ یادداشتِ قبلی بود. هر کی حرفی داره،  همون‌جا می‌گه. خیلی‌ها هم خصوصی پیام گذاشتند. بخشِ تماس با من هم فعّاله! :)
    پاسخ:
    نوشتم و فرستادم. ترجمه کمی داغون بود. ولی خب وسعشون همینقدر بوده دیگه.. شرمنده نمیشد عمومی نوشت. ماهم محجوب و خجالتی.. :)
  • آب‌گینه موسوی
  • :*
    پاسخ:
    بله. ببخشید دیگه اینطوری ترجمه کرده بود. تقصیر من نیست:)
    یه بار باید بشینم خوب فکر کنم که چطوری با اینکه قسمتی از مردمشون گرسنه و فقیر و برهنه اند اما به مردمشون امید میدن.. غرور و عزت نفس میدن. عشق و خوش بینی میدن.. دلخوشی میدن.. 
  • در محضر دوست
  • سلاااااااام
    دکتر جان!!
    خوبی؟؟
    رسیدن بخیر
    چقدر من از قافله عقبم!! :(
    پاسخ:
    سلام بر درمحضر دوست! الحمدلله. شما چطوری؟ شما که قافله سالاری.. :)
    یه سر برو فرانسه و کارخانه ی کدایی!! ب قطع یقین پیدا ش میکنی!
    خاهش میکنم کاری نکردم! وظیفه م بود برای خوشحالی یه دوست!😊
    پاسخ:
    هر هر هر هر هر ... 
    چرا اینقدر برای خوشالی من خودت رو به دردسر و زحمت میندازی؟! نع چرا؟!.. نه واقعا چرا؟! 
    خب بیا بریم فرانسه. میای؟!
    اگه دعوتم کنی و خرجمو بدی چرا نیاام؟؟؟. نه واقعا چرا نیام؟؟؟ اصلا این پرسیدن داره....
    پاسخ:
    جان من؟! بابا چقدر تو کم توقعی؟! برا یه ادکلن محصول 1975، دست تو رو بگیرم برم دور اروپا و ایفل بچرخم! 
    در ضمن تو حقوق مکفی و استخدام رسمی داری، من اگر بعد 6 ماه حقوقم رو بریزن به حساب عین دله ها میرم تو کتابفروشی برا خودم جشن میگیرم! شپشا تو جیبم پشتک میزنن، خرچ اروپا گردی دارم با سرکار علیه؟! حالا اگه ازین زنای بساز بودی یه چیزی. کلی ادا و اطوار داری.. تو پشت کامیون میشینی؟ سر رو صندلی پارک میذاری؟ با نداری من تو اروپا میسازی؟ میای باهام ظرف بشوری تو رستورانا برا خرچ غذامون؟! 

    تو منو ببر اروپا اونوقت میبینی من چه زن بسازی ام!! 
    ادا وواطوارامو کم میکنم! پشت کامیون و رو صندلی پارکم میشینم ولی دیگه طرف شستن با خودت! ناسلامتی تو مرد هستی! اصن درسته من جلو مرد عریبه ی نامحرم اجنبی استین بزنم بالا و روسریمو درارم؟؟ بعدم بگم باد برده؟؟؟!
    پاسخ:
    من هنوز هند و آفریقا و ژاپن رو ندیدم! خب به نظرم اول بریم دهاتتون تو هند رو ببینیم بعد ... :)
    زن اگر زن باشه میدونه چط.ری ظرف بشوره که آستینشو مرد نامحرم نبینه! با کفین میخوای ظرف بشوری تازه دستکش هم باس دست کنی.. آخه پوست دسست خراب میشه! :) باز بگو من به فکرت نیستم! 
    ببین دبه کردنات از همین الان شروع شد! بریم اونجا من نوکری جنابالی رو بکنم؟؟.. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">