بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰

سپنج نوشته: الان روحانی میاد میگه من که اصلا نمیشناختمش،به من گفتن بهش مدال بدید منم دادم!!

میگم  وِژدانن حالا سکه ها رو پس نمیدن این قهرمانان دیپلماسیِ جاسوس و ملوس؟!

وقتی برای اینکه از رهبر عقب نمونی، بی فکر، با عجله و بدو بدو  میری مدال میچسبونی به سینه ی جاسوس مملکتت! سکه طلا خیرات میکنی از جیب مردم و بیت المال! تا علاوه بر دلجویی از آمریکاییها یه خودی هم نشون بدی ، نتیجه میشه این!

هیچکس با وطن فروشی و کاسه گدایی دست گرفتن جلو دشمنش ، عزیز و قهرمان نشده! قهرمان های دیپلماسیت دارن یکی یکی جاسوس از آب در میان جناب پرزیدنت و تو هنوز خوابی.. برجام به گل نشسته، تو خوابی..  تیم مذاکره کننده حتی از لغات انگلیسی استفاده شده در متن برجام بی خبرند و وندی شرمن مسخرشون میکنه! و تو هنوز خوابی..  رآکتور اراک و نطنز و هسته ای رو دادی رفت و نابود شد، خودت رو زدی به خواب..  آمریکاییها به وعده های نسیه ای که بهت داده بودن عمل نکردن، تو گِلِ برجام موندی، گفتی مقصر نمایش شهرک زیرزمینی و موشکهای سپاهه! 

هیچوقت نتونستی یا نخواستی چشمات رو باز کنی.. صدای دیگران رو بشنوی.. فقط به منتقدین فحاشی کردی.. دروغ گفتی.. لوله کردی.. با تطمیع و نرسوندن برگه تعرفه رای و ارعاب و رقیب هراسی رای آوردی.. "من نگفتم"  از دهنت نیافتاد! .. حالا به قول خودت چطوری آب و صابون بیاریم روت رو بشوری؟! 

اگر وندی شرمن و همه ی سیاستمدارای آمریکا  و مردم دنیا با دیدن این عکس بهمون بخندن! و ایرانیها رو سبک مغز و احمق بدونن که به جاسوس تیم مذاکره کننده خودشون با خوش خیالی مدال و سکه هدیه میدن نباید ناراحت بشیم! خود کرده را تدبیر چیست؟! 

شاعر میفرماد:

دو سه مثقال خریّت، زِ خران  چیزی نیست!/ آدمی هست که الحق ، دو سه خروار ، خر است! 

پ ن1: اگر چند سال بعد مدارک جاسوسی  دارو دسته نیویورکی ها و بالا دستی هاشون: همین عالیجنابان، محرز بشه ، باید چه کسی رو سرزنش کنیم؟! غیر از اینه که بیش از سه دهه است که مردم نمیگذارن "جمهوری گل محمدی" به دست مسئولین بی کفایت سرنگون بشه؟!!

بعضی وقت ها با خودم فکر میکنم این حضراتِ کاخ نشین برای این انقلاب حتی یک سیلی نخوردن! چرا باید آینده این کشور براشون مهم باشه؟  چرا باید دقت کنن؟ کار کنن؟ حواسشون جمع باشه؟ چرا باید مقاومت کنن؟ فکر کنن؟ خون دل بخورن؟ مگه تو حفظ استقلال و آزادی این مملکت و وجب به وجبش ، رنجی کشیدن؟ زخمی؟ عزیزی از دست دادن؟  همه دو تابعیتی، خونه زندگی اینجا و اونجا، هر اتفاقی هم به خاطر حماقتشون برامون بیفته باز ماییم که باید با یه لا پیرهن و کتونی و دستِ خالی تو میدون مین بدویم.. اینا میزارن میرن.. 

پ ن2: قصه و تاریخچه ی این آقای جاسوس هم یک قصه ی پر غصه است! انسان از اینهمه گاف امنیتی و حماقت، تعجب که نع میخواد بمیره! 

  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • دکتر یونس

نظرات (۶)

این کیه دیگه؟؟! چی کار کرده؟؟
پاسخ:
قهرمانانِ دیپلماسی دقیقا چه غلطی میکنند؟! 
 ازادعای نعل زدن پشه در هوا،تا عضو مذاکره کنندهِ جاسوسِ دو تابعیتی تا برجامِ به گل نشسته!! از رآکتور و هسته ای به فنا رفته بگذر، با اینهمه گاف امنیتی چه کنیم؟!
قسمت 1:
مرداد سال گذشته بود که دادستان تهران از دستگیری یک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به‌اتهام ارتباط با سرویس جاسوسی انگلیس خبر داد؛ خبر چندی بعد یعنی در تاریخ هفتم شهریور 95 از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه تأیید شد.
محسنی اژه‌ای گفته بود: اصل خبر دستگیری این شخص صحت دارد و این فرد بعد از چند روز با وثیقه آزاد شد!😳
فرد مورد نظر : "عبدالحسین دری اصفهانی" قبل از انقلاب با خزانه داری آمریکا کار می کرده است!😳 و نماینده خزانه داری آمریکا در بخش کشور انگلستان بوده است.😳
 بعد از انقلاب به عنوان کارشناس حقوقی در "وزارت دفاع"!! مشغول کار می شود و پرونده های مربوط به تجهیزاتی را که از آمریکا خریداری می کرده ایم را به او می دهند و روند کارهایی که باید به نفع ما حکم گرفته می شد به صورتی پیش رفت که در ادامه  متوجه شدیم که همه آرا به ضرر ما  و به نفع آمریکایی ها تمام شده است!!( دوستان خسته نباشید!😳)
 
 آقای دری اصفهانی "تابعیت کانادایی" دارد و اخیرا به عنوان مشاور آقای سیف در بانک مرکزی مشغول به کار بوده و از چندین جا نیز حقوق گرفته است؛(ای جانم!!😊) او از بانک مرکزی ماهیانه 7500 پوند معادل حدود 35 میلیون تومان حقوق دریافت و همچنین مبالغ دیگری از جاهای دیگری دریافت کرده است که به عنوان مثال از "کمیته برجام" و "بانک سامان" که از طرف آقای سیف عضو هیات مدیره آنجا شده بود، حقوق دریافت می کرده است.(گوشت بشه به تنش، زرنگِ بابا!!😁)
 
آقای دری اصفهانی در تیم مذاکره کننده زیر مجموعه تیم آقای بعیدی نژاد بود و هنگامی که به وی مشکوک می‌شوند، زمانی که قصد فرار به کانادا داشته است در پروازی که در ترکیه و همراه آقای ظریف بوده است، دستگیر می شود!  او همراه با تیم آقای ظریف به ترکیه سفر می کرده و از آنجا قصد فرار به کانادا را داشته است!😳😳 (گلی به گوشه جمالتون، بعد خاوری اگر اینم فرار میکرد میتونستید بگید پول بلیط هواپیماش رو هم خودتون دادید، جناب ظریف!)
  • دکتر یونس
  • باورم نمیشه این منم. دارم دعوا میکنم تو وبلاگم، تو فضای مجازی با یه آدم مجازی که شاید با یه آدم مجازی دیگه اشتباه گرفتمش! جاسوسی بده.. در هر سطحی.. چه جاسوسی برای یه کشور ، چه جاسوسی از یه وبلاگ سوت و کور .. درسته اینجا فضای مجازیه و در و پیکر و قانون نداره ولی کاش خودمون این دنیا رو همونطور که دوست داشتیم بسازیم. همونقدر خوب و آرمانی.. تو دنیای مجازی مزاحم هم نشیم. همدیگه رو اذیت نکنیم.. شاید اثر مزاحمت تو فضای مجازی بدتر و عمیق تر از توی کوچه و خیابون باشه..  حال بدش سالها و ماه ها باقی بمونه.. حس عدم امنیت و شک بدترین حس دنیاست. پشت اسمهای مجازی مختلف قایم نشیم برای اینکه به هم زخم بزنیم.. 
  • PHDدانشجوی
  • دکتر یونس منم داشتم شاخ در می اوردم که چی شده دعوا داره تازه اینجوری

    اصلا نمی شناختمتون

    پاسخ:
    نترس عزیز! بعضی وقتا لازمه :)
    متم که نصیحتام رو قبلا کردم مادر!
     پند سعدی بزرگ رو آویزه ی گوشت کن فرزندم: جواب ابلهان خاموشی ست و 
    " آن کس که به قرآن و سخن زو نرهی / آن است جوابش که جوابش ندهی!"
    والسلام
    :)
    پاسخ:
    ای عاشق سعدی و بوستان و گلستانش! چقدر آدم حالش خوب میشه با حکما و شاعرا نشست و برخاست میکنه.. :) پندت آویزه ی گوشم، ای یار!
    بعضی ها درخشش خورشید برجام را نمی بینند. خب عینک بزنند تا ببینند!

    این آقا را هم فرمودند عضو مذاکرات برجام نبوده، ولی خب همینجوری یه چندتا مدال بهش دادن که یادگاری داشته باشه. آخه طفلکی آدم زحمت کشی بوده!!!
    پاسخ:
    من خیلی ناراحتم. حالا اون پولها که با رانت و بریز و بپاش و حق ماموریت کذا و کذا و پاداش و حقوق نجومی خوردن و بردن ، هیچ! ولی این رو جایزه دادن!! خب واقعا باید مدال و سکه ها رو پس بدن. یه بار این جاسوس ها رو در ملاعام اعدام کنن، حساب کار دست همشون میاد.. 
     ما برای خوردن همین پول اندک و حلالی که خمسش رو میدیم و به ضرب و زور تا سر برج میرسونیم، به خدا معذبیم. میگیم نکنه داریم اسراف میکنیم. همه دارن ماهی یه بار گوشت و کباب بخورن؟! همه دارن سه سال یه بار چادر بخرن؟ همه دارن سه سال یه بار کفش سیصد تومنی بخرن؟! بعد خریدنش تا چند وقت اعصابم خورده. آواره های میانمار و بچه های یمن و سوریه و عراق هم که یک لحظه از جلو چشم آدم دور نمیشن.. الان سوالم اینه: چطور مال حرام از گلوشون پایین میره؟! بخدا ارث پدرت هم باشه، اسرافه. این که بیت المال مسلمینه.. اینا مامان منو میخوان! جوری ادبشون کنه.. :)
    یه چیز بی ربط هم من بگم برم !
    یعنی از دیشب چپ و راست دارم راه میرم و میشینم و بلند میشم میگم: خدا رو هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزار مرتبه شکر رئیسی رئیس جمهور نشد !
    اگه حضرات رای نمی آوردن دهان مبارک ما رو آسفالت 20 سانتی می کردن که دیدین گفتیم اینا بیان تحریم ها رو برمی گردونن ! اینا مذاکره بلد نیستن !بیا رفیق جیک خودشون زده برجام رو ناکار کرده حضرات ترجیح میدن خودشون رو بزنن به نفهمی !
    حالا چطور آب و صابون بیاریم روشون رو بشورن؟!!!!!
    پاسخ:
    حیفِ رئیسی بود 4 سال بخواد گندِ برجام و اینا رو جمع کنه! حرف زیاده .. دست رو دلم نذار..
    بابا اینا دست خوارج رو از پشت بستن! باز زبونشون درازه که! میگن برجام و مسائلی ازین دست زیر نظر رهبره! بابا شما تا پای جام زهر دادن به رهبر رفتید! خودتون رو جرواجر کردید که برجام تنها راه حله، لاریجانیتونم که تو 20 دقیقه برجام رو تصویب کرد! تیتر روزنامه ها شون هنوز هست که امضای کری تضمینه!و ال و بل.. حالا که تمام پیش بینی ها و هشدارهای آقا درست از آب رومده به جای غلط کردم و ببخشید و عذرخواهی از ملت، خودشون رو میزنن به کوچه علی چپ! من اینارو میشناسم تا پای انحلال سپاه میرن جلو. بشین نگاه کن! از اردیبهشت گفتم قصد اینا لیبی کردن کشوره! اینم مدرک!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">