بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

بیمارستان دریایی

گاه نوشت های یک پزشک

  • ۰
  • ۰
از مرداد 96 به قبل همه عکسای پستا یعنی پاک شده یا برای من قابل نمایش نیست؟! واقعا عجیبه ها... 
تورو خدا ببین تو دنیا چه خبره؛ اون ملکه ی پیر و موذی انگلیس با اون همه کاخ و ثروت و قدرت و اختیارات و بریز و بپاش (+) مثلا خیلی مردمی و متواضع و افتاده است!! و با یه لا روسری و قطار عمومی میره تعطیلات!! ناز باشی.. چقدر نایسید شما ها.. مردمم خر.. 
بعد اون پوتین پاشده رفته عضو یه خیریه شده که آرزوهای کودکان بیمار رو برآورده میکنن.. پاکت نامه ای که میرسه به پوتین نامه ی یه دختره نابینا بوده که آرزوش بوده خبرنگار باشه. بعد پوتین دستور میده یه مصاحبه تلویزیونی براش ترتیب بدن و این دختره ازش سوال بپرسه و به آرزوش برسه. آخرش دختربچه هه میگه من چون نابینام دوست دارم صورت پوتین رو لمس کنم و پوتینم اجازه میده و دختره رو بغلم میکنه. (+) حالا این داستان سیندرلایی طور رو ولش کنید بیایید پایین صفحه کامنت یه آدم ناشناس رو بخونید. نوشته: منم آرزوی سیلی زدن به روحانی رو دارم! n نفر هم لایکش کردن.. به کجا داریم میریم؟! یعنی اینقدر خندیدم نفسم داشت بند میومد :)
بعد سرقت علمی "نماینده فحاشِ پارلمان ایران" جهانی شده! (+) زیبا نیست؟!
 آقایون وزرا و وکلا و مدیران! (TPS) تون خیلی بالاست. یه کم فرصت بدید به دشمن. اینطوری که شما کمر به نابودی مملکت و انقلاب بستید و وجهه جمهوری اسلامی رو به لجن میکشید؛ عمرا آمریکا و انگلیس و تحریم و تورم و منافقین و داعشیا به گرد پاتون برسن!
(TPS= Ter per second)
آقا این نماینده سراوان به محض روشدن تقلب علمیش و رویت پیامِ نویسنده آلمانی مقاله مبنی بر شکایت و پیگیری، سریعا از اون مرد آلمانی عذرخواهی کرده، ولی مردم کشور خودش رو داخل آدم به حساب نیاورد یه کلمه بگه ببخشید!! چرا؟! چون ما آلمانی نیستیم؟!! یا اینکه مطمئنه دستمون به جایی بند نیست و صدامون به جایی نمیرسه؟!!
  • ۹۷/۱۰/۰۱
  • دکتر یونس

نظرات (۱۸)

سلام دکتر
حلالزاده این ها!
گفتم چند وقته نیستین نکنه شربت شهادتو نوشوندن بهتون بالاخره:-))
پاسخ:
سلام رفیق. نه بابا! شربت شهادت کجا بوده؟! ته دیگشم به ما نرسید! فکر کنم شستن ظرفاش قسمت ما بشه:) 
خودت خوبی؟! خوشی؟! 
سلام
یه مراسم تجلیل بذاریم برای اون ناشناسه :)))‌
پ.ن: خیلی عصبانی‌طور بود. جالبه روز یلدایی برا شف طیبه که هیچ‌جوره اسمش یادم نیومد حتی با سرچ، اومدم اینجا. یعنی منم مشمول شخم زدنه می‌شم آیا؟
پاسخ:
سلام خانم کیانی. اون ناشناسه یه آریایی اصیله!:)) پ. ن: نه بزرگوار. شما قدمتون سرچشم ماست. نفرمایید. یه بار اومدن اسمش میشه شخم زدن؟!! بعد شما ببین اینجا از گوگل کارآمد تر و بهتره! این تعریفتون رو من کجای دلم بذارم؟! :)
سلام...😂
اصلا سیلی که کمه،برفرضم که آقای روحانی رو بزنیم و سیاه و کبودشون کنیم واقعا مشکلات مملکت حل میشه؟..
ایران واسه تحولاتش همیشه کشور تو چشمی بوده..حالا شما تصور کن ما که انقدر ادعای فرهنگ و تمدن داریم و کلی شاعر و ادیب تحویل جهان دادیم،نماینده ی مجلسمون یه آدم فحاش باشه..تازه طرف میگه اگه برکنار بشم میرم دانشگاه،یعنی میشه یه استاد دانشگاه فحاش..واقعا ما داریم به کجا میریم؟ چی شده که با کوچیک ترین عصبانیتی از بزرگ تا کوچیک،از آدم معمولی تا نماینده مجلس شروع به فحاشی میکنیم؟ فکر کنم اونی که فرهنگ و تفکر ما رو نشونه گرفته داره به هدفش میرسه...
پ.ن:در جواب اون دوستان باید عرض کنم که مثل من برن از پست اول بخونن تا اینجا..خودشون به جواب سوالاتشون میرسن😁
پاسخ:
سلام مطهره. واللا با کتک زدن مشکلات حل نمیشه ولی با اعدام و محاکمه ی بیشمار مدیر دولتی و خصوصی و وزیر و وکیل و بر مسند قدرت که در این 40 سال هر غلطی خواستن کردن و به هیچکس جوابگو نبودن! و خودشون رو مساوی با خدا میدونستن و بالاتر از اون برای خودشون شان و منزلت قائل بودن! مشکلات حل میشه. مردم باز به انقلاب امیدوار میشن و قطار انقلاب برمیگرده روی ریل اصلی خودش. به ازای محاکمه و اعدام هر یک نفر مدیر فاسد ده سال به عمر انقلاب اضافه میشه. میگم اعدام و نمیگم حبس و زندان. چون این کثافتای مال مردم خور! زندان براشون کویته! و از زندان بیان بیرون هارتر و پلیدتر میشن. 
پ. ن: اونا دوست نیستن مطهره. از هر منافق و دشمنی ترسو تر و بدبخت ترن که سرشون تو زندگی بقیه است. وگرنه شما آشناها که میدونین من چقدر مهمون نواز و خوش اخلاقم!:) 
سلام و نور و رحمت
گفتم صفحه ت رو باز کنم ببینم اگه آپ نکردی بیام دعوات کنم که دیدم نهههههههههه دکتر جان ما اهل این حرفا نیست.
فقط یه سوالی ذهن منو مشغول کرده: آیا منم که هر روز میومدم وبلاگت رو چک می کردم که ببینم هستی یا نه جزو اون دسته فوضولها محسوب میشم؟؟؟؟

پاسخ:
سلام و خیر و برکت. محدثه تو دیگه صابخونه ای. قبلا زرنگ تر بودی و حرف منو رو هوا میگرفتی! حاجی روزی ده بارم رفیقام بیان اینجا رو چک کنن میشه 50 بار! نه دویست بار! بعد میشه از روی آی پی و آمار بازدیدکنندگان به بعضی چیزا پی برد! من از پشت کوه شاید اومده باشم ولی با هلی کوپتر اومدم :) اونا رو ولشون کن. خودت خوبی؟! دیدی نذاشتم کار به دعوا برسه؟! انقدر من به نظرات خوانندگانم احترام میذارم. دیگه چی دلت میخواد؟! :)
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام دکتر

    خوب شد اومدین :)

    من این تی پی اس رو تو دفترم یاد داشت کردم.
    خیلی کاربردی هست و با کلاس ^_^
    براوو
    پاسخ:
    سلام و رحمه الله. آره گفتم بیام در صحن بیان یه نفس کش بطلبم! چند وقت نبودم ها.. چه وضعشه خب؟ رفرنس: آقا این تی پی اس رو من از جناب زکریایی شنیدم. مید این ایشون هست. سرقت علمی محسوب نشه! :) 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خداقوت دکتر
    یونس خان برقرار باشیددد
    پاسخ:
    سلام و رحمه الله. ممنون از دعای خیرتون. شما هم در پناه خدا سربلند و سعادتمند باشیدددد
    کاملا درس گفتین...اگه این مفسدا اعدام بشن که مردم یه نفس راحت میکشن..یادمه یه سال قبل شبکه های اون ور آبی دغدغه شون بود که چرا ایران مفسدان اقتصادی رو اعدام نمیکنه..حالا که امثال سلطان سکه و قیر اعدام شدن میگن داره نقض حقوق بشر میشه😐 امیدوارم هرچی ظالم و مفسد وجود داره ازین کشور رخت ببنده...
    پ.ن:خوش اخلاق؟ کامت اول منو یادتونه؟ من که هنوز از شما می ترسم...
    منم شاید مثل اونا وارد وبلاگ شدم ..دنیای من و شما خیلی تفاوت داشت..ولی پست‌ به پست من شرمنده تر بودم از فکرایی که داشتم..بی اغراق میگم من با خوندن اینجا دارم میشم یه آدم دیگه..😓
    پ.ن۲:البته الان خوش اخلاقین😄
    پاسخ:
    میدونی تو باید یه قوه قضاییه داشته باشی که خودش به مدیرای فاسد و مراکز زور و زر و تزویر وابستگی نداشته باشه و شجاع و انقلابی باشه. به قول رهبر با دستمال کثیف نمیشه شیشه ای رو پاک کرد. وقتی همه با هم فک و فامیلن کی قراره کی رو محاکمه کنه؟ وقتی همه از هم نون قرض میگیرن و سر یه سفره نشستن کی جلوی کی رو میگیره! نهایتا دعوا سر کشیدن پلوی بیشتر یا قورمه سبزی جلوی شماست دست ما به فسنجون نمیرسه هست که اونم با یه کم جا به جا کردن ظرف غذا حل میشه!!! 
    منظورم از محاکمه و اعدام دقیقا همینه. مثل کاری که اول انقلاب اتفاق افتاد. بی تعارف و علنی محاکمه بشن و حکمشون هم اجرا بشه. هزار نفر باشن. اصلا ده هزار نفر باشن. هر کسایی اگر طبق متن قانون اخلال اقتصادی و سیاسی کردن برای تضعیف حکومت اسلامی در هر پست و لباسی اعدام بشن. نه اینکه پسر فلانی با اون هجم از کثافت و خباثت و اختلاس بره زندان. و سلطان قیر و سکه و .. که از خلاء قانونی که همین آقایون درست کردن استفاده کرده فقط اعدام بشه. نع. همشون اعدام بشن. چه اونیکه از رانت استفاده کرده و چه اونیکه رانت رو داده و چه اونیکه چشمش رو روی این رانت بازی بسته. میشن پنجاه هزار نفر؟ خب بشن. بابا حضرت امیرالمومنین تو 5 سال عمر حکومتش با چند گروه از مسلمونا جنگید؟ تو صفین چند هزار نفر کشته شدن؟ میگه در کوفه خونه ای نموند که روش پرچم سیاه نباشه.. ولی لازمه عدالت اینه. بقای حکومت اسلامی به عدالته. نمیشه حمید ساهکلی بره جون بده تا نماینده فحاش و کلی سارق علمی و مالی و .. رو صندلیاشون محکمتر بشینن و خون حمید ها بشه امنیت این شغالها. خداییش ظلمه. بالله ظلمه. ولله ظلمه. خون هزاران جوون پاک برای حفظ جمهوری اسلامی به زمین ریخته.. 400 هزار تا شهید کمه؟! خب دست بالا اصلا 50 هزار نفر مفسد هم اعدام بشن. فاجعه است؟ زیاده؟ تصورش هم برای شما غیر ممکنه! چرا؟ چون خون نجس و ناپاک اینا ارزشش بیشتر از خون اون 400 هزار شهیده؟! چون الان اینطوری شده که بهترین جوونا میرن و جونشون رو فدای بقای کثیف ترین آد ما میکنن. این دردیه که توی سینه ی منه.. این عدالت نیست. منطقی نیست. 
    چرک و عفونت اینا رسیده به مغز استخونِ نظام. اگر بقای این انقلاب رو میخواییم ناچاریم از این جراحی و شیمی درمانی گسترده. شاید انقلاب اینطوری زنده بمونه. درد و خونریزی وسیع داره؟! بله. قطعا. ولی برای بقا و حیات چاره ای جز این نیست. 
    پ ن : کی قد من به کامنتا توجه میکنه و پاسخ میده؟! یه نفر رو پیدا کن. انصافا. فقط باید اسم و آدرس داشته باشید که من بشناسمتون. همین. این قانونم به خاطر وجود همون فضولا و مزاحما وضع کردیم وگرنه قبلش فضای اینجا خیلی نایس و شاعرانه بود.. 
  • آب‌گینه موسوی
  • :))

    سلام بر دکتر یونس

    لینکِ پوتین باز نمی‌شه واسه من!

    به قولِ آن مرحوم: باید تو دهنِ این مجلس زد! افتضاحه جریاناتِ اخیر...

    از کجا فهمیدی دارن وبلاگتو شخم می‌زنن؟

     

    پاسخ:
     سلام بر آبگینه گل گلاب. عزیز جان! این مجلس به این مردم میاد.. بعضی وقتا آرزو میکنم کاش اون پاسداره شهید نمیشد و اون داعشیا میرفتن تو صحن علنی مجلس همه با هم به درک واصل میشدن.. حیف از اون جوون رعنا که داغش به دل مادرش موند.. الان لینک (+)رو چک کردم. باز میشه که.
    گفتم که از پشت کوه با هلی کوپتر اومدم! :))
  • آب‌گینه موسوی
  • گُل گفتی! حیف از اوون جوونِ رعنا! 

    الآن با یه مرورگرِ دیگه اومدم، باز شد. اِشکال از من بود، عزیزم! ممنونم.

    :))

    پاسخ:
    ای خدا! اسکل کردی منو! هر بار میگی لینکات مشکل داره! منِ ساده دل هم هی میرم چک میکنم :)  یعنی یه ذره به خودم اعتماد ندارم قدرتِ خدا! 
  • سوته دلان
  • سلام

    ما هم آرزو داریم پرزیدنت رو از نزدیک ببینیم و عقده گشایی کنیم و از خجالتشون در بیایم! :/
    اما مثل اینکه، آرزو خیلی وقته بر جوانان عیب محسوب شده و از محالات! :)

    یعنی عملا مسئولین کمر بستن برای با خاک یکسان کردن مملکت!
    ای دل غافل...

    پاسخ:
    سلام و رحمه الله. حیفِ شما نیست که آرزوتون دیدن پرزیدنت باشه؟! کی هستن حالا مگه اینا؟! خیلی خیلی کارشون درست باشه نوکر ملت و ما مردم هستن. واقعا غیر از اینکه نوکر مردم هستن شان و جایگاهی ندارن و پاداش و ثواب اینم به شرط اینکه هیچ شائبه ای در خدمت رسانیشون نباشه و تماما از سر اخلاص باشه ، اون دنیا و با خداست. واللا به خدا. در این دنیا همین که بر مسند قدرتن و تصمیم گیرن ، خودش یه امتیازه و واقعا اگر شعور و تقوا داشته باشن نباید هیچ چیز دیگه ای بخوان. باید از نظر مالی در پایین ترین سطح ممکن باشن و آزادی های فردی محدود شده ای هم داشته باشن. قدرت خودش یه مولفه بزرگه. شما شرایط رو اگر سخت کنی، نظارت و باز خواست سفت و سخت باشه، هر ننه قمرِ دست و رو نشسته ای نمیدوه بیاد مدیر و مسئول و وزیر و وکیل بشه. عقل اینو میگه. شرع که بماند.. مولا علی که بماند.. نهج البلاغه که بماند..  
  • سوته دلان
  • صرفاً برای عقده گشایی!! خواهان زیارت جناب‌شان هستیم ولاغیر!! :)

    + مشکل اینجاست که عقل خیلی وقته درش تعطیل شده!
    پاسخ:
    من باب عقده گشایی که فرمودید! آیات 14 سوره توبه رو بخونید جیگر آدم حال میاد از امیدی که خدا میده.. 
    با آنها پیکار کنید ، که خداوند آنان را به دست شما مجازات می کند و آنان را رسوا می سازد و سینه گروهی از مؤمنان را شفا می بخشد ( و بر قلب آنها مرهم می نهد ).. یشف صدور میدونی یعنی چی؟! یعنی همون خنک شدنِ جگر! خدایا یعنی میشه اون روز ذلت منافقین و مشرکین و اهل باطل رو با چشمهام ببینم.. آخ اگر بشه..

  • آب‌گینه موسوی
  • :))
    ببخشییید!
    پاسخ:
    چند روز قبل رفتم دوباره اون کتابی رو که ازش تعریف میکردم و مصر بودم بخونی، رو خوندم.. همینطور تورقی.. نمیدونم چرا به نظرم اونقدری که اولش "ترجمه اش" منو تحت تاثیر قرار داد دیگه برام جالب نبود.. بعد فکر کردم من چرا اینقدر فکر میکردم جذابه؟! خلاصه از اینکه ممکنه با خوندنش خورده باشه تو ذوقت حلالیت میطلبم.. این به اون که منو میفرستی دنبال چک لینک ! در :) واقعا ذائقه آدم با گذر زمان تغییر میکنه.. قدرتِ خدا
  • مامان طاهره
  • سلام وخداقوت.من از طریق سپیدار باشمااشنا شدم.ازوبلاگتون خوشم میاد حرف دلم رو می زنید.اماخودم کم حرفم وفقط می خونم.یه وقت به حساب فضولیم نزارین.التماس دعا
    پاسخ:
    نه بابا.. این چه حرفیه. مخاطب های اون پی نوشت خودشون میدونن کی هستن. شما و رفقای مودب و با ادب و محترم اینجا جزو اون قالتاق ها نیستید.. اونا بیشتر بیمار روحی و روانی هستن.. به همین دلیل تاکید میکنم آدرس و نشانه ای بگذارید تا از اونا افتراقتون بدم.. سو تفاهم پیش نیاد. مثل اون دوستی که چون اولا آدرس نمیگذاشت و نمیشناختمش برخوردم باهاش سرد و تلخ بود اما بعدش فهمیدم از اونا نیست و رفیق شدیم.. علی ایحال من دیگه اینجا هم خیلی نمیتونم باشم. حس نوشتنم دیگه ندارم. چون فایده ای هم نداره. محتاجم به دعا. 
  • آب‌گینه موسوی
  • همونی که لطف کردی؟ 
    تو ذوقم نخورد، خوب بود. حالا می‌خوام در موردش بنویسم. یه کم مطوّل و مفصّل نوشته و یه جاهایی ملال‌آوره. ولی از جهاتِ زیادی خوب بود. 
    باشه. :))
    پاسخ:
    آره همون کتاب پرماجرا!:) آخه گفتی از مدرسه اومدی سر چند ساعت خوندیش گفتم حتما زشت بوده تند تند رد میکردی دیگه.. :) نمیدونم دفعه اول چون ذوق و شوق داشتم ببینم چی میشه همینطور میخوندم میرفتم جلو.. بعدشم برام جالب بود یه مرد بتونه اینقدر قشنگ نوشته ی یه زن از یه فرهنگ و آداب و رسوم دیگه رو ترجمه کنه.. یعنی احساساتی که هیچوقت نمیتونه بچشه و بفهمه رو درک کنه و بریزه در قالب کلمات.. هنوز جزو بهترین و ساده ترین ترجمه هاست.. دوست داشتنی بود و البته مثل خودت ادیبانه :) 
  • آب‌گینه موسوی
  • :))
    یه جاهایی رو تورّق کردم ولی خیلی‌ها رو هم خوندم.
    ممنونم، لطف داری. 
    پاسخ:
    خب پَ.. حس ششمم خوبه! زنده باشی :)
    حالا بجز روحانی چندین و چند صد نفر دیگه هم هستن که لایق این سیلی ها و چیزهای بدترن که خودشونم میدونناااا ولی الحمدا... هیچکدومشونم به روی مبارک نمیارن!!
    پاسخ:
    بله درسته. بعد یه حاشیه هایی داره کارای اینا که بیشتر از اصلِ کثافت کاریشون آدم رو آتیش میزنه! مثلا همین نماینده سراوان به محض رو شدن تقلب علمیش زنگ زده از اون مرد آلمانی نویسنده مقاله عذرخواهی کرده ولی مردم مملکت خودش رو آدم حساب نکرده یه عذرخواهی بکنه! از این زاویه بهش نگاه کرده بودید؟!! یا اون وزیر بیشعور بهداشت که حاضر شد هزار جور توجیه در باب واژه بمال بیاره اما یه کلمه نگه ببخشید!! میزان خود برتر بینی اینا حال به هم زنه...
    این آدرس گذاشتن هم دردسری شده ها. مدیونین اگه فکر کنین بعد دیدن کامنتا متوجه شدم حواسم باشه بذارمش. هرچند شما که دیگه دارین میرین بازم مدیونین اگه میخوام بگین از لج شمام که شده نمیرم :)
    پاسخ:
    کلن زندگی این دنیا دردسره!:)  من آدم لجبازی نیستم. 
    برای اینا واژه ی ببخشید تعریف نشده کلا... کسر شانه براشون! فک میکنن اگه یبار از این کلمه استفاده کنن درجه هاشون کم میشه... 
    پاسخ:
    عقل میگه همه ی این داستانا با یک کلمه "ببخشید" تموم میشد. نمیدونم یه آدم چقدر باید احمق و متکبر باشه که اینهمه حرف و بلا و توهین رو به جون بخره ولی نگه ببخشید! عذرخواهی کردن آدم رو کوچیک نمیکنه. وظیفه انسانی فردی هست که دچار قصور شده.. تربیت خانوادگی اینا نمیدونم چطوری بوده... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">